пятница, 17 марта 2017 г.


ДОРОЖНІ ЗНАКИ

Як переходиш вулицю,
На розі зупинись
І перш за все уважно
На мене подивись.
Я шлях вкажу надійний,
Де небезпек нема.
Трикольорове око
Я маю недарма.
Нехай воно і мружиться,
Ніколи я не сплю,
З малими дітьми в хованки
Я гратись не люблю.
В роботі я суворий
І стриманий завжди.
Тролейбуси, машини

Біжать сюди й туди.
Дивлюсь червоним оком —
Велю спинитись я,
Одне мені потрібно —
Це витримка твоя.
А блисне жовте око,
Іти не поспішай,
Бо жовтий — не зелений:
Потрапиш під трамвай.
Увага — і зелений
Привітно замигтів.
Він колір найдобріший,

Щасливої путі!          

  На уроці з основ здоров'я ми опрацювали тему "Дорожньо-транспортні пригоди". Була проведена робота в парах, в групах.  


Закінчили ми урок створенням колажу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий